Tillad mig at reklamere lidt….

…. for magasinet IN. Og ja, også lidt for mig selv. Jeg er nemlig ny sundhedsskribent for IN, og fremover vil jeg hver måned kloge mig på kost, træning og sundhed generelt.

Her i april handler det om løb – som vejret da i den grad er til. Så køb det før din nabo – og løb ud i foråret!

IN

IN-løb

Dette indlæg blev udgivet i Love, Move og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Tillad mig at reklamere lidt….

  1. fridaspeach siger:

    Tillykke! Det var da noget af det fedeste at få lov til 😀
    – et drømmejob for mig som Ernæring- og Sundhedsstuderende 😉

    Mvh.
    Frida

    http://fridaspeach.wordpress.com/

Skriv et svar

