Spis dig smuk

Anette Kristine Poulsen ovre fra http://beautyspace.dk/ ved en ting eller 700 om skønhed. Og det seje ved hende er, at hun ikke ikke hopper på hvad som helst (eller prøver at prakke nogen noget på). At hun godt synes, man må ligne en, der er over 17 – og kan være pæn samtidig. Og at hun kan sit kram og formidler det godt.

Derfor har jeg glædet mig til hendes nye bog Slip Rynkehysteriet – Flot hud uden hokuspokus. Og den er netop landet på mit bord.

Slip Rynkehysteriet

Den handler – blandt andet – om Facefood, der virker – hurtigt.

Og uden at afsløre for meget, kan jeg godt røbe, at mine favoritter laks, kylling, spinat, kokosolie, olivenolie, grøn te og chokolade er med på listen. Det samme er antiinflammatorisk kost, som du kan læse mere om her: http://chocolateandspinach.com/2012/12/18/er-du-pa-syretrip/

Men tro da ikke bare på mig. Læs den selv. Du kan købe den her: http://www.saxo.com/dk/slip-rynkehysteriet-flot-hud-uden-hokus-pokus_anette-kristine-poulsen_haeftet_9788771372380

Dette indlæg blev udgivet i Love og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

