Lyn-træning på hoteller (og andre steder, hvor det haster)

Tilbage fra tre intense dage i Chicago. Tæt program og masser af fantastisk mad (mere om det senere).

Chicago

Nå, men jeg lovede jo, at vi også skulle snakke lidt om træning.

Jeg havde kun 3 1/2 døgn i byen, så træning skulle foregå så hurtigt og effektivt som muligt, så jeg kunne få mest muligt ud af tiden.

Ideelt set skulle man jo have et par kettlebells og en vægtstang, men den slags er lidt bøvlet at have med i kufferten. Og så må man klare sig med det næstbedste. Og ligesom der findes superfoods, findes der også super-øvelser.

Så et enkelt, hurtigt og effektivt program uden udstyr kan se sådan ud:

4×10 Push ups (klassiske armbøjninger)

4×10 V-crunches (se dem demonstreret her: http://www.youtube.com/watch?v=MzV6G47VL10 – bøj benene, hvis det er for hårdt. Det må ikke gøre ondt i lænden)

4×20 Jump Squats (godt alternativ til squats med vægt: http://www.youtube.com/watch?v=CVaEhXotL7M)

4×10 Rygløft (http://www.youtube.com/watch?v=cS-8TqvXX80)

4×10 Triceps Dips fra sengen (http://www.youtube.com/watch?v=0326dy_-CzM)

2x 1 minut planke (http://www.youtube.com/watch?v=pSHjTRCQxIw)

Og woop-woop – så er du klar!

De næste dage få du en ny version af glutenfri pizza, laber cole slaw og amerikanertips til den ultimative bøf. Stay tuned!

Dette indlæg blev udgivet i Move og tagget , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s