2013 – året for lækker sundhed

Godt nytår! Jeg håber, du kom festligt ind i det – og har taget godt hul på det.

Mit 2013 begyndte som lovet med de lækreste sunde pandekager med bær, oksepølser og chokoladesauce http://chocolateandspinach.com/2012/12/30/go-morgen-1-januar-sadan-kickstarter-du-2013/

Dertil en gedigen kande rødbedejuice med masser af ingefær.Rødbedejuice

Og som om det ikke var nok, hoppede jeg for første gang med på min families temmelig vanvittige ritual med at havbade 1. januar. Og jeg som ellers principielt ikke bader i vand under 25 grader. Men selv min mindste datter, Rosa på 4 gjorde det – og så måtte jeg jo også. Som I kan se, var jeg lettere skrækslagen…..

IMG_1874

Og jeg skreg, så det kunne høres til Samsø – men det var skønt. Bagefter.

Nå, men nu er det hverdag igen og tid til at leve nytårsforsætterne ud i praksis.

Blandt mine er mere lækker sundhed. Mere nydelse. Mere mindfulness.

Og at lave mindst en mad- og livstilsbog. Så, nu har jeg sagt det. Så er der ingen vej tilbage. Så hvis der er noget, du tænker kunne være særlig godt at få med – så sig det endelig. Enten i kommentarfeltet nedenfor eller på mail. Det vil jeg elske.

Dette indlæg blev udgivet i Brunch, Eat, Love, Move og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til 2013 – året for lækker sundhed

  1. Anna-Marie Rode siger:

    Rødbedejuicen ser uimodståelig ud -hvor findes opskriften? Den må jeg bare prøve. Rødbederne er købt!
    Knus Anna-Marie

  2. Lene Rode siger:

    Jeg brugte en pose rødbeder, et bundt selleri, ca 10 julerødder og tre cm ingefær, som jeg kørte igennem juiceren. Husk at tilsætte et par dråber olie, så du bedre optager de fedtopløselige vitaminer 🙂

Skriv et svar

